6 april - 23 april

25 april 2020 - Belfeld, Nederland

6 april - 23 april

Ik heb besloten om terug naar huis te komen vanwege de huidige situatie rondom covid, dus dit is mijn laatste blog over mijn high school avontuur in Canada. Bedankt dat jullie mij hebben gevolgd tijdens mijn avontuur!

Op 7 april hadden we erg fijn weer, waardoor we bijna de hele dag buiten zij geweest en was er 's avonds een super maan te zien. Ook op woensdag scheen het zonnetje en hebben Elea en ik 's middags gewandeld. Vrijdag toen ik wakker werd, had het een beetje gesneeuwd in Canada. Om 2 uur had NSISP een trivia geregeld voor alle internationale studenten, om de quarantaine tijd door te komen. Op 12 April was het pasen en scheen het zonnetje, dus leek het erg fijn weer te zijn en zijn Elea en ik weer gaan wandelen. Maar dit was eigenlijk iets te koud, omdat we windkrachten hadden van 90km/h. We hadden 's middags een paaslunch en 's avonds een paasdiner.

Op maandag zijn we maar met een nieuwe puzzel begonnen om de tijd door te komen. Op 14 april zijn we weer gaan wandelen en vonden Elea en ik een nieuw wandelpad wat ze nog niet afgesloten hadden. Op woensdag hadden we onze laatste wandeling samen in Canada, omdat Elea 18 april terug naar huis ging. Op 16 april was ik jarig en sneeuwde het 's nachts. 's middags kwamen er een paar vriendinnen langs, maar dan wel op 1,5 meter afstand. Op 17 april gingen Sarah, Elea en ik voor de laatste keer naar Tim Hortons in Nova Scotia. En daarna gingen we nog naar een vriendin om afscheid te nemen van haar. Vrijdag avond ging Elea om 2 uur naar het vliegveld, omdat zij haar vlucht al had om 6 uur 's morgens. Zaterdag avond kwam een andere vriendin langs om afscheid te nemen en had ze nog een verjaardagscadeautje voor mij uit Quebec. Verder heb ik deze laatste paar dagen in Canada mijn koffers ingepakt en afscheid genomen van een paar vriendinnen. Op 21 april kwamen Gracie en Gillian nog een keer langs om afscheid te nemen en op 22 april ging ik om 11 uur 's morgens naar het vliegveld om terug naar huis te gaan. Op het vliegveld was het totaal niet druk en moest ik verplicht een mondkapje op. Om 14.45 ging mijn vliegtuig vanuit Halifax, naar Toronto. Dit was bijna een privé vliegtuig, want er zaten maar 20 passagiers in, waardoor ik een hele rij voor mij zelf had. Ik kwam om 4 uur aan in Toronto, waar ik nog 2 uurtjes moest wachten tot mijn volgende vlucht terug naar Amsterdam. Dit was ook weer een privé vliegtuig, dus had ik alweer een rij voor mij zelf. Na 6 uur en 40 minuten vliegen landde ik om half 8 's morgens weer veilig op Nederlandse bodem.

Bedankt voor het volgen van mijn blog en avontuur in Canada! :)

1. Annemiek Keunen-Crienen:
    25 april 2020
    fijn dat je weer veilig thuis bent Kim
  2. Danielle Crienen:
    Welkom thuis Kim😘❤️
    Fijn dat je er weer bent!!
  3. Marjo Baltussen:
    25 april 2020
    Weer veilig thuis Kim mooi !!