2 maart - 15 maart

15 maart 2020 - Greenwood, Canada

2 maart - 15 maart

Op maandag 2 maart hadden we weer een rugby training, helaas wisten we na deze training nog steeds niet of we genoeg spelers hebben voor een team. Op dinsdag hadden we weer rugby, maar dit was deze keer een 'safe tackle clinic' in deze clinic leerde we hoe je veilig tackel. Tijdens food science op dinsdag maakte we brownies en op woensdag maakte we gebak. Verder gingen we woensdag avond naar een ijshockeywedstrijd van Acadia. Deze wedstrijd was de halve finale, maar helaas verloor Acadia deze wedstrijd. Op donderdag gingen Elea en ik naar het winkelcentrum en liepen we daarna met prachtig weer naar huis. Op vrijdag maakte we weer een wandeling naar een restaurant en gingen we hier uiteten. In de nacht van zaterdag op zondag hebben wij de klok verzet, waardoor ik nu maar 4 uur tijdsverschil heb met Nederland. Op zondag gingen Elea en ik weer wandelen, omdat het erg mooi weer was. We kwamen per ongeluk terecht op de golfbaan in Kingston. Dit was omringt met een hek en konden we de uitgang niet meer vinden.. :) Daarna gingen we uiteten met Gracie en Gillian. En reden we naar de kust om de zonsondergang te zien.

Op dinsdag gingen we skiën met alle internationale studenten. Ik ging voor de eerste keer snowboarden en ben natuurlijk een 'paar' keer gevallen, maar verder ging snowboarden best goed voor de eerste keer. Verder aten we een 'Beaver tail' dit is gefrituurd deeg en een typisch Canadese snack. Op woensdag hadden we geen training voor rugby, waardoor ik vanuit school niet de bus pakte naar huis, maar naar huis liep. We hadden niet in de gaten dat het bospad nog erg glad was, waardoor de weg naar huis iets langer was dan we dachten. Vrijdag 13 maart kregen we op school te horen dat onze trip naar Montreal helaas niet door zou gaan vanwege het Corona virus, we zouden eigenlijk zondag 15 maart vertrekken. Dit was een grote tegenvaller, omdat ik mij hier al een paar maanden op aan het verheugen was. Op zaterdag gingen Elea en ik naar het winkelcentrum en op zondag maakte we een wandeling in Wolfville.

1. Tona:
    18 maart 2020
    wat een mooie fotos kim en wat je alle maal meemaakt blij weer iets te horen het ga je goed groetjes oma tona
  2. Marjo Baltussen:
    21 maart 2020
    Mooi Kim dit weer te lezen,en weer prachtige foto`s.

Groetjes oma Marjo